sunnuntai 16. joulukuuta 2012

United Arab Emirates part 2

Vähän kuvia viellä Dubaista ja sitten mun ostokset matkalta, taisiis melkein kaikki ostokset :D
Dubai Mall on nykyään mun lempi paikka eikä mulla siiten mitää enenmpää sanottavaa :D


Sit täs tä maailman ainoo 7tähde hotelli Burj Al Arab

se maailman korkein rakennus Bjur Khalifa













H&M
Aeropostale
(haluun tollaset kirkaan vihreetkolleget viäl)

 Forever 21, mun lempikauppa nykysin


 Vicktoria's secret + Sellane hajuveden tapane mikäliä suihkepullo onkaa ja saippua
 se on kätsy tikkari kaiutin!


 Virgin megastore, ne ketkä täst ei koskaan oo kuullu ni se on se jäätävänkokone musiikki/elektroniikka kauppa ja haluun sen myös suomeen.
ps. eikä sinäs et one direction
 hhihi joulukorttei :'3 olipakko noi oli _halpoja_ 12kp+kirjekuoret n.1e paketti.. sillee et juu :D
 Abercombie&Fitch, yks mun lempikauppa kans nykyää ja tää huppari on IHANA
 Bershka
 American Eagle, haluun tän suomeen.

Starbucks



Tässä pari esimerkkii mitä sellasest himo isost karkkikaupast löyty (voisin asuu siäl)
eiksookki söpöi norsui :'3

8 kommenttia:

  1. Ahhahahaha toi sieni :"3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun oli pakko ostaase just sen takii et sieni xd

      Poista
  2. kirjotit jotai noist nähtävyyksist vääri :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho hups xd kiva ku huomautit :D mut en kyl jaks nyt heti korjaa (oon laiska) :D

      Poista
  3. Aeropostale ja A&F ja AMeagle <3
    OON PIKKASEN KADE HEI!<3

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana postaus ja oli nii kiva nyt katella näitä kaikkia kuvia ku ite oon lähössä dubaihin tuossa hiihtolomalla:) Ja muutenki tykkään sun blogista tosi paljon, liityn lukijaks!:)

    http://iiratuuli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla! :)
      käyn kattelees sun blogissas ::)

      Poista