torstai 7. marraskuuta 2013

Only miss the sun when it starts to snow





Moikka vaan kaikki!
Saatiin viimein ensilumi tänne, aamusta iltaan on satanu ja satanu lisää.. tossa kuuden aikaan oli tollaset 15-20cm lunta et kyl sitä tääl ainakin on.
Viimeviikolla olin kanadalaisessa babyshowerissa eli vauvakutsuilla 5viikkoista pikkusta kattelemassa.
Arkielämä täällä etenee saatiin väli arvosanat koulussa: laki A, espanja B, hoki A, foods A. Siis mä oon kympin oppilas ;)
Mun tavaks on nyt muodostunut koulun jälkeen punttikselle kaverienkaa, ja sieltä kamuleittenkanssa Tim Hortonsiin, koska se on meiän koulu vieressä ja XLkaakao maksaa 2dollaria.
Huomenna aamusta Edmonton!Oi kuinka oonkaan odottanu sitä!
Oke tä oli siis maailman turhin  postaus kuhan tulin kerskumaan mun arvosanoil.. :D
Mitä suomeen kuuluu ihmiset?
Hoi suomi.
Moikka!




Small,Medium,Large, pitäis saada se XL viel kuvaan.

2 kommenttia:

  1. Aaaaaaaaaa siel on nyt jo lunta??? Mäki haluun :ccc Suomeen kuuluu hyvää! Ja hei Varissuon hese aukastiin VIHDOINKI tällee parin vuoden odotuksen jälkee (ja mä pääsin sinne töihin :'DD)!

    Pidä hauskaa siel c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hesen kassa julia! About 8kk pääst oon vakio asiakas! Ja joo on tääl iha kevyesti lunta ja pyöritää viel plussanki puolel :o outoo.. mut kanada :D

      Poista