sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

We're smiling but we're close to tears

Moi!
Mulla on nyt alle kuukausi aikaa Kanadassa ja mun tunteet on ihan älyttömässä vuoristoradassa.
En millään haluu tulla kotiin ja musta tuntuu kokoajan, etten oo tän vuoden aikana vielä kokenut tarpeeksi.
Sit seuraavalla sekunnilla oon niin helpottuneen olonen että oon pian kotona.
En pysty käsittämään että oon viettänyt jo yli 9 kuukautta täällä ja tuun kotiin..
Kun lähdin kotoota tiesin että mä tuun takasin, sinne tuttuun ja turvalliseen..
Tän vaihto-vuoden jälkeen, kun täältä lähden en tiiä koska tuun tapaamaan ketään näistä ihmisistä enää..
Siis mä en vaan suostu käsittämään että mun pitää jättää tä kaikki tänne.

Oikei sit vähän jotain muuta. Tosiaan ens perjantaina on grad, dry grad ja hei onhan sit viellä tä wet gradkin. Tuun olemaan niin rikkipoikki kasassa ens viikonlopun jälkeen et huhhu. 
Mitäs oon nyt sitten puuhaillu, pistän taas vähän kuva kollaaseja ja selityksiä haha :)
1. Koitan ruskettuu.. 2. Menchie's niiiin buenoo 3. Perjantain oli Twinday koulus ja ollaan Sam'in kaa vuosisadan huonoimmat kaksoset 4. Sophi ja Galle tuli kylää ja joo #ananas 5. Kuvassa ei tätä faktaa näy mut tungettiin kuus tyttöö tonne takapenkille 6. Koska fysiikantunnit 7. Mentii porukal paintball'ii

Sit uutisia, täällä on opettajat lakossa(?) eli opettajat ei saa puhuu sulle enää ku kellot soi tunnin päätteeks, siihe asti et se soi uuden tunnin aluks. Ja torstain oli vapaa koulusta ja sama toistuu ylihuomenna tiistaina ei oo koulua!

Onnittelut kaikille ylioppilaille ja valmistuneille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti