keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Jos oon jo kotona, miten voi olla koti-ikävä

Moi!
Oon nyt ollut kotona viikon, melkeen kaks.. täytin maanantaina kahdeksantoista(jee).
Mulla on ihan hirve ikävä takaisin Kanadaan, Suomi ei oikeesti iske muhun sitten ollenkaa tällä hetkellä.
Kaikki on ihan innoissaan kaikist leffoista niiku fault in our stars, 22 jump street, neighbors, jne mut mä oon neki nähny ajat sitten.. Suomen puhuminen tuottaa tuskaa ja mulla on oikeesti niin paljon hankaluuksia puhua tätä kieltä järkevästi. Nyt kun tässä marisen jo ni voin sit sanoa että suomalaiset on vaan niin tylyjä.
Mulla jäi niin monta hyvää ystävää ja uskomattomia hetkiä.
En aatellut et mä oisin yks niitä mainstream vaihto-oppilaita ku just itkee niitten vuoden perään..
Mut ei tätä tilannetta sitten kai voi välttääkään.
Kanada oli erillainen ku suomi, Suomi on erillainen ku Kanada.
Mut mä haluan molemmat.
ps. Hollanti voittoon tänään!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti