sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Hixon Falls







Arki täällä on alkanut muotoutua ja ystäviä tulla. Perjantaina olin Sirun kanssa katsomassa Spruce Kingsien peliä, eli suomen Ajunnuja niin sanotusti. Eilen oltiin Hixon Fallsseilla, upeet näkymät, mutta en uskaltautunut uimaan... Keväällä mennään uudestaan kun vuorien lumet sulaa ja paikka on viellä siistimpi! Tänään olin Gaëllen ja Sophian kanssa shoppailemassa, vaihtarit Ranskasta ja Saksasta. Aajoo torstaina olin Gaëllen kanssa katsomassa This Is Us 3D ja nää 3D-lasit täällä on siistimpiä mitä suomessa, kuva alempana.
Mun englanti on lähtenyt sujumaan paremmin ja muo ei enää väsytä niin paljoa! Eli rytmi alkaa tulla!
Täällä kaikilla on avolava auto, jäätelöä myydään 12L tönkissä ja maitoa 4L.. kaikki on suurempaa mukaan lukien alennukset. Ostin paidan jonka normaali hinta on 32,50 dollari niin 1,95 niiku lievästi sanottuna pieni alennnus. Sain Edellisviikolla tietää, että valmistun täällä sittenkin! Oletin olevani grade 11, mut oonkin grade 12!! jeee! :)
Eipä mulla muuta alan tästä justiinsa koisimaan! :)

^^3D-lasit

2 kommenttia:

  1. mee kierrätyksee sä mitää valmistu aasi XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mee kiärrätyksee ite mä valmistu ja saan laki! XDXD

      Poista