maanantai 23. syyskuuta 2013

Välimatka on mantereen mittainen

Heipsu kaikki!
Oon ollu Kanadan maaperällä nyt kuukauden, oon alkanu tottuu tähän rytmiin ja saamaan ystäviä.
Kaikein kaikkiaan mun ekakuukausi on menny hyvin ja toivon että niin menis kaikki loputkin!
Viimeviikolla oli vaihto-oppilaiden keilaus kanadalaisittain eli keilapallo oli pieni ja siinä ei ollut reikiä! Ja keiloja oli vain viisi. Voitin ekan kierroksen jeej! Lauantaina hengailin Sophian (saksa) kanssa aamupäivällä ja illalla olin Jacobin (ruåtsi) kanssa ja yöksi tulin kotiin ja juttelin kullalle suomeen. Sunnuntaina makasin kokopäivän kotona ja pesin pyykkiä... jee..
Tänään mulla oli ekaa kertaa crosscoutry harkat, huh.. ehkä mä kehityn tossa juoksemisessa! 
Huomenna on vaihtareitten kuukausiorientaatio ja perjantaina vaihtareitten BBQ.
Aattelin tässä kohta väsää koulupostauksen että ois oikeestaan jotain kerrottavaakin, kun ei tällä hetkellä ihmeellisempää ole.
Heippa sitten :)

2 kommenttia:

  1. Mukavia aikoja sinne ja nauti olostasi siellä, mukavaaa!
    Minkä järjestön kautta olet vaihto -oppilaana?

    VastaaPoista