maanantai 7. lokakuuta 2013

Just wait a little longer and


Heipähei kaikki!
Taas vierinyt pariviikkoa viime postauksesta, aika vaan kuluu täällä niin nopeesti!
Viimeviikolla perjanaina oli vaihtareiden BBQ,jonka jälkeen porukalla hengailemaan, ja lauantaina menin katsomaan leffaan The Millers on kyllä ihan paras! Sunnuntaina ööö ei mitään kertomisen arvosta. Keskiviikkona Cougarsien peli, meidän paikallinen WHL joukkoe. Hankittiin mulle kanadalainen pankkikortti. Sitten tossa näätte mun ja Brandinin oreo cupcakes leivottiin foods'issa. Perjantaina koulun jefu matsi, lauantaina kaupunginkiertelemistä ja eilen kaveri oli meillä pelaamassa bilistä. Viimeviikolla söin ekaa kertaa elämässä kanadalaisessa Dairy Queenissa, siis jätskipaikassa (vähän niiku spice ice, miks niit paikkoi sit kutsutaankaan), ja toi jätski vei iha kuusnolla mitää mitä oon koskaa jäätelön tapasta syöny ja oon nyt taas askeleen kanadalaisempi, jos niin voi sanoo. 
Kaipaan ihan älyttömästi jotain niinkin yllättävää ku kebab, siis tääl ei saa kebuu mistää.. niiku iha tosissaa ei  oo mahollist.. ja pitsa tääl on pahaa. 
Perjantaina mennään kaikkien PG vaihtareitten kanssa koulun field tripille Fort George Canyonii ja viikonloppu on pidennetty viikonloppu koska thanksgiving ja mennään Kelownaan, mun hostisän äidin luo.
Eipä mulla muuta tällävälin. See ya!

2 kommenttia: