sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Never push the limit and don't play with fire

Okei, mitä mulle sitten kuuluu kaikkien näitten matkustelujen välissä. Ennoo koko alkaneen vuoden aikana postannut ihan normaalia mitä mulle sitten kuuluu postausta. Varautukaa tä on ihan täysi höpötys postaus ilman päätä ja häntää, maustettuna lukuisilla kirjotusvirheillä.
Eli tänään on äitienpäivä niin Kanadassa, kuin suomessakin eli hyvää äitienpäivää kaikielle äideille! <3 Erityisesti tietysti omalle mamille :'3
Okei alotellaas sitten... eli mulla on tänään tasan 50 päivää jäljellä Kanadalandiassa ihan älytöntä. Oon nyt koittanut ottaa viimesest ilo irti, en oo kotona melkeen ollenkaan.. koitan viettää mahd paljon aikaa ystävien kassa ja kokee kaikkee älytöntä mitä voin sit kotiin tullessa muistella. Tääl on esimerkiks yks sellanen kiva juttu et viikoloppusin on sellanen jätti bonfire et kaik kokoontuu sinne ja chillaa, niiku iha oikeesti kevyt sata ihmist ilmestyy ja tunnelma on mitä mukavin. Ja siis mulle tulee niin hirvee ikävä Tim Hortonssii et voi että stressan jo nyt! Ei suomessa saa maailman makosinta mustikkamuffinssii ja isoo kaakaota 3dollarilla?! Puhumattakaan Dairy Queenin jäätelöstä niike härregod miten mä tästäkään selviin. Sit Hidden Valley Ranch kastike..Ja unohdin sit mainita et David's Tea, voi mun elämä tulee olee rankkaa kotiin tullessa.. okei tulee mulla näitä ihmisiäkin ikävä, ei sinänsä et luettelen mun ikävän kohteiks ruokaa(y) Ja hei huomio tulevat vahtoon lähtijät! Jos luulette että teiän vuosi on tauko draamalta ni voi kuule älkää edes unelmoiko, niiku herrajösses sanon minä. Siivoilin tässä tosiaan mun talvivaatteita pois kesävaatteitten edestä ja aloin tosissani miettimään miten mä saan tän kaiken kotiin. Miten sun pitäis pakata yks vuosi pariin matkalaukkuun?!
Ja oikeesti kelatkaa tätä ku tuun koulus kotii, teen vähä safkaa ja pistän tv:n pääl ja kappas änäri playoffit sii ja ku toine peli loppuu ni toine alkaa, siis niiku unelma. Mut joo MM-kisatki alko mut ei tääl kukaa niit kato..
Joo okei sit mitä muuta.. olin kattomassa perjantaina Neigbors, joka on siis K18 leffa ja mä,sekä Sam mentiin ihan pahapersein kattoo se alaikäsiin. Dave Franco ja Zac Efron niiku oikeeti ah.Sit eilen menin Janan kans kattoo The Other Woman. Kummatki leffat oli ihan parhautta siis nauroin niiiiiin paljon et huhhu. Ihan btw tääl ei oo määrättyjä penkkejä leffateatterissa, eli ostat lipun ja meet istuu mihin haluut. Sen takia sun pitää imestyy leffaa aikasin jos tiät et se on uus ja suosittu, koska muuten sullei sit löydy vierekkäisii paikkoi kamulienkaa ja joidut tyylii eturivii :D
Nyt pari hassuu kuvaa viimeviikoilta
1.#selfie 2.Mä ja Val, mun komistuksen prom oli eilen (kuin noloo et melken leikkaannun pois tost kuvast koska oon taskukokoo) 3.Stanley Cup donitseja yay 4. Turha kuva mun läpyttimistä 5.Karjua takapihalla!  6. Viimeinki mun Grad kuvat saapus 7. Lokero,koulu, plääh
Ja alemmassa kollaasissa
1.#selfie 2.Mun ja Gallen valmistama Minion kakku 3&4 Leffaliput 5. Mun tekemät kuppikakut 6. Kuvia sellasest kuvaus kopista ku on kaikis leffoissa, löydettiin meiän Mall'ilta vast viikko sit se koppi :'D 7.Lush-kylpyhetki 8. Sovitaan yhteen kuin paska ja paperi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti