tiistai 4. helmikuuta 2014

Can we stop this for a minute

Hei!
Siis apua yks kuukausi vuotta 2014 takana. Siis aika menee iha liian nopeesti!
En ees tiä mihin tä aika on mennyt, mitä mä ees tein viimekuussa?
Mulla ei oo mitään hajua mistä kirjottaisin. Perjantaina oli grad kuvat en malta oottaa että nään ne! Siis se kuvaaja räpsi kuvii erillaisil taustoilla ja hattupäässä ja kukilla ja tiesmitä ja saan ne kaikki kuvat ittelleni 20$. Niitä on niiku ihan älyttömästi, tiäs mitä sellasetki kuvat suomessa maksais. Tuun kaipaamaan tätä hintatasoa suomeen mennessä :'( Meil oli tänään Fashion Show treenit ja huomen itse show!
Uusi semesteri alkoi eilen ja voisin taas selitellä mun koulun käynnistä lisää kun päästään vauhtiin tän jakson kanssa. Oon huomannu etten kauheesti puhu mistään vaihto-oppilasmaisista asioista täällä.. oisko kellään mitään haluja mistä kertoisin? Tai sitten jatkan vaan tähän samaan malliin. Kun mun on iha kauhee kirjottaa mistään koska elämä täällä tuntuu ihan normaalilta, ihan tavallista arkielämää mitä suomessakin. Ainoana erona on se että tiän viitisen kuukauden päästä istuvani lentokoneessa kohti koti suomea.
Nyt heippa ja kuulemisiin koitan pistellä juttua mun uusista kenkuleista ja nolosta Our Moment hajuvedestä xD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti