maanantai 17. helmikuuta 2014

I will feel every inch of your skin

 Hei kaikki!
Perjantaina oli Hedleyn konsertti ja mä olin Sophian kanssa suunnitellu sinne menoa jo ennen joulua, mut meillä ei ollu rahaa lippuihin. Sit tossa keskiviikko iltana mun hostisä osti mulle jo Sophille liput sinne ystävänpävä lahjaks! Siis joo niil oli kolme lämppärii ja ne oli iha ääh.. mut sit ite Hedley tuli ja ne veti kyl hyvä keika :) Sori et voi kuvat on nii hienoi mut mul ei ollu kunnon kameraa mukaan ja niiku noh nii.. 
Mut joo ystävänpäivä meni tääl aika noh katastrofaalisesti, mä rikoin mun kännykän.. mut ei hätää ostin jo uuden :'D  ja sit noh emt se koko aamupäivä ei vaa oikee toiminu mul, mut sit se ilta meni kyl iha loistavasti! x)
Tosiaan suomes oli penkkarit ja wanhat, ni kyl mun o pakko sanoo et vähä tuli sellane olo et mitä hittoo teen vaihdos et missaan kaikki isot jutut ja sillee, mut sit ajattelin taas hetken et no et mähän teen ne kumminki ku tuun takas. En sil samal porukal, mut saan kummiski kokee ne kaikki :) Et kyl noi oli tän vaihtovuoden ekat päivät ku halusin kotiin ihan selvästi, en oo millään kauheen kaunokirjotus pääl kuhan halusin tulla kertomaa :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti