sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

But I'm about to change the ending

Moi kaikki!
Ootan ens viikonloppua ootan ihan älyttömästi! Perjantaina alkaa spring brake ;) Ja sunnuntai aamulla suunnataan vaihto-oppilaiden kanssa Banffiin viikoksii!? Oon niiiiiin älyttömän innoissani tosta!
Tilasin mun prom-mekon ja nyt sitten mietin meikkejä ja hiuksia ja kenkiä ja äääh kaikkea..
Ja tosiaan huulipunat ei oo koskaan ollut mun juttu, mut kun mä kävin Urban Decayn sellasella meikkikonsultilla, sain näytteit huulipunist mukaan ja perjantaina päätin kokeilla sitä punasta, aika rohkeena vetona ja pakko sanoo ettei se niin kauheen pahalta näyttänyt ;) Ehkä mä voisin alkaa tottumaan huulipuniin!
Täällä siirryttiin tänään myös kesäaikaan ja kevät on tulossa jej!
Täs tekstissä ei todennäkösesti ollu mitään suomenkielistä asia järkee, koska munnon ihan pakko kyl sanoo et suomeks kirjottaminen on rasittavaa :D

 Mentiin ykspäivä Tim Hortonssii ja Emily oli töis ni se piirs meiä mukeihi tollee söpösti x)
 Mul on tosiaan perjantai aamujen eka tunti Culinary Artsia ja tehtiin siel niiku emt miks tota kutsuu leipätaidetta xD Ja sit alempaan kuva musta ja Sophiasta suuntaamassa dösärille ja illan viettoon ;)
(mulla ei oo mitään tietoa mihin mun kulmakarvat katosivat)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti